خرید جم براول استارز با آیدی در اوریکس گیم + تحویل 3 دقیقه

خرید جم براول استارز با آیدی در اوریکس گیم + تحویل 3 دقیقه

براول استارز یا جدال ستارگان، یک بازی در سبک اکشن و جدیدترین ساخته کمپانی Supercell برای سیستم‏های اندرویدی است، که در آن بازیکنان در مودهای مختلف بازی با حریفان خود مبارزه می‏کنند. در بازی Brawl Stars شما با کاربران آنلاین از سراسر جهان به رقابت می‏پردازید. در ابتدای بازی، بازیکن کاراکتر خود را که با نام Brawler شناخته می‌شوند انتخاب می‏کند و در قالب این براولرها، به اجرای بازی و رقابت با حریفان خود در ایونت‏‏های مختلف می‌پردازد. براولرها هر کدام توانایی‌های رزمی یا دفاعی منحصربفردی دارند و می‌توان به دلخواه، هر یک را برای نبرد در بازی انتخاب نمود. تمامی براولرها قابل ارتقاء هستند. اما برای سرعت بخشیدن به این کار نیاز به یک کلید طلایی دارید. خرید جم براول استارز همان کلید طلایی در بازی است که می‏توانید آن را با قیمت بسیار مناسب و ارزان و با واریز فوق‏العاده سریع (کمتر از 3 دقیقه) فقط از فروشگاه معتبر اوریکس گیم تهیه نمایید. در ادامه با مطالب زیر با ما همراه باشید.

  • خرید جم براول استارز ارزان از اوریکس‏گیم
  • نحوه خرید Brawl Stars با آیدی در اوریکس‏گیم
  • مزایای خرید Brawl pass براول استارز
  • معتبرترین فروشگاه برای خرید جم براول استارز قانونی

 

خرید جم براول استارز ارزان از اوریکس‏گیم

با پیشرفت در بازی و به دست آوردن سکه و جم، امکان ارتقاء بسیاری از آیتم‌های بازی براول استارز وجود دارد. البته این ارتقا سرعت بسیار پایینی دارد و در صورتی که وقت یا حوصله کافی برای آپدیت کردن به مرور زمان را ندارید، باید در صدد خرید جم براول استارز باشید. شما می‏توانید به وسیله جم Brawl stars اسکین‏ها و براول پس را خریداری کنید، صندوق‏های بازی را کالکت کنید و سکه خریداری کنید. قیمت جم براول استارز به اندازه خرید آن مهم است. در فروشگاه معتبر و قانونی اوریکس‏گیم، خرید جم براول استارز با توجه به نیاز کاربران، در بسته‏های متنوع و با کمترین قیمت وجود دارد که پس از ثبت سفارش در سریعترین زمان ممکن به حساب کاربری شما واریز می‏شود. همچنین برای خرید جم کلش رویال و یا در صورت علاقه به بازی محبوب کلش آف کلنز می‏توانید خرید جم کلش آف کلنز را با قیمت‏های استثنایی و واریزهای سریع (کمتر از 3 دقیقه) از فروشگاه اوریکس‏گیم تهیه نمایید.

نحوه خرید Brawl Stars با آیدی در اوریکس‏گیم

با وجود تحریم‌های بسیار در ایران، مردم ایران نمی‌توانند به صورت مستقیم خرید درون برنامه‌ای از بازی‌های خارجی همچون براول استارز را انجام دهند. در همین راستا برخی از فروشگاه‌های آنلاین از جمله فروشگاه اوریکس‏گیم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا به صورت واسطه این خدمات را برای شما عزیزان انجام دهند. برای این کار تنها کافی است وارد صفحه خرید جم براول استارز در فروشگاه اوریکس‏گیم شوید و با وارد کردن مشخصات اکانت خود بسته مناسب خود را خریداری کنید. همچنین به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید. ظرفیت این کدها محدود است پس عجله کنید.

مزایای خرید Brawl pass براول استارز

یکی از آیتم‏های جدید و جذاب در بازی براول استارز، براول پس می‏باشد، که با پرداخت مقدار مشخصی جم می‏توانید اقدام به خرید این آیتم کنید. مدت زمان این ایونت یکماه است. با فعال شدن براول پس و پشت سر گذاشتن ماموریت‏ها، در نهایت به جوایز ارزشمندی از قبیل سکه، بلیط، اسکین ها ، Boxes، Big Boxes وMega Boxes  دست پیدا می‏کنید. برای خرید ارزان جم براول استارز و خرید براول پس حتما به فروشگاه اوریکس‏گیم مراجعه کنید.

معتبرترین فروشگاه برای خرید جم براول استارز قانونی

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معیارهایی هستند، که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه به شما کمک کند. شما می‏توانید با خیال راحت و بدون نیاز به ثبت نام و احراز هویت داخل سایت با خرید بی واسطه و دست اول اقدام به خرید جم براول استارز ارزان از اوریکس‏گیم کنید. ما با داشتن نماد اعتماد (اینماد و همچنین لوگو طلایی ساماندهی ، امنیت کامل را برای استفاده کاربران فراهم آورده‏ایم. از پشتیبانی قوی انلاین و 24 ساعته برخورداریم که حتی در روز های تعطیل هم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. پس با خیال راحت خرید‏های خود را به ما بسپارید و شما فقط از بازی کردن لذت ببرید.