مشکلات کسب درآمد دلاری در ایران

مشکلات کسب درآمد دلاری در ایران

بر خلاف آن چه که تصور می کنید، در این مقاله قرار نیست با دادن وعده های مختلف، آموزش درآمد دلاری بدهیم و وقت و هزینه خود را به سرعت صرف کنیم. متأسفانه در بازار آموزش، وعده های مختلف اشتباهی برای درآمد دلاری داده می شود و این موضوع باعث اتلاف وقت و سرمایه مردم شده است.

اگر فکر می کنید کسب درآمد دلاری آنقدر راحت است که افراد با یک ترید، هزاران دلار درآمد داشته باشند، در اشتباه هستید. موضوع به هیچ عنوان به این سادگی نیست.

البته این نوع طرز تفکر نشأت گرفته از تبلیغات و رویا فروشی هایی است که در اطراف خود میبینیم. شرایط موجود برای ارزش واحد پولی کشورمان نیز مزید به علت است.

تمام این شرایط دست به دست هم داده اند که تصورکنیم با داشتن درآمد دلاری، معجزه ای در زندگیمان رخ خواهد داد.

اجازه دهید در ابتدا با شما صادق باشم، درآمد دلاری داشتن به هیچ عنوان کار راحتی نیست!
اگر به دنبال این هستید که به سرعت وارد بازار "درآمد دلاری" شوید و فکر می کنید موضوع به همان سادگی است که بلاگر های اینستاگرامی نمایش می دهند، به زودی سرمایه خود را از دست خواهید داد.

کسب درآمد دلاری از فریلنسری

برای داشتن درآمد دلاری روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از فریلنسری دلاری شروع کنید. بدین معنا که مهارت خاصی مثل طراحی سایت یا کارت ویزیت یا هر چیز دیگری را فرا بگیرید و با انجام پروژه برای مشتریان خارجی، بصورت دلاری، درآمد کسب کنید.

به طور کلی شغل هایی که بصورت پروژه ای انجام می شود مزایای قابل توجهی دارد. در شغل های فریلنسری شما رئیس خودتان هستید. هرجا و هر زمان می توانید کار کنید و محدود به شرایط خاصی نیست. در ادامه قصد دارم در مورد مشکلات کمتر توجه شده مشاغل فریلنسری دلاری صحبت کنم.

مشکلات فریلنسری دلاری در ایران

مورد اول: بازار فریلنسینگ دلاری در جهان، به طرز گسترده ای در اختیار هندی ها و پاکستانی های باهوش است!
شاید شما هم فکر کنید با ثبت نام در سایت های فریلنسری، به راحتی می توانید درآمد دلاری داشته باشید و پروژه دریافت کنید. ولی سخت در اشتباه هستید. به محض ثبت نام در این سایت ها، شما رقبای بزرگی از کشورهای چین، هند و پاکستان دارید. فریلنسرهای این کشورها، علاوه بر آن که قیمت بسیار پایینی دارند، با مهارت بالایی در بازار فعال هستند.

در واقع همانند یک صاحب کسب کار در یک بازار که برای کسب اعتبار میجنگد، شما نیز باید در فضای وب برای کسب امتیاز و نظرات مثبت بجنگید.

مورد دوم: سایت های معتبر جهانی، با ایرانی ها کار نمی کنند!
شاید فکر کنید می توانید به راحتی احراز هویت کنید و با هویت خارجی در این سایت ها کار کنید، ولی این مشکل به راحتی قابل حل نیست. وریفای کردن در این سایت ها، ریسک های بالایی دارد. هر بار که میخواهید پروژه ای را دریافت کنید، باید نگران دریافت مبلغ دلاری و راه های مختلف آن باشید. این مشکلی است که به راحتی نمی توان از آن گذر کرد.

کسب درآمد

کسب در آمد از ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از راه های کسب درآمد دلاری، درآمد از اردیجیتال است. این علم در کشور ما بسیار نوپا است در حدی که قسمتی از مردم درمورد این بازار هیچ اطلاعی ندارند. نبود اطلاعات و آگاهی زمینه را برای کلاه برداری های مختلف باز می کند. بنابراین برای ورود به این نوع بازار، کلاس های آموزشی معتبر، دوره های غیر ایرانی و اطلاعات متعدد کسب کنید و سپس ورود کنید.

البته این نوع کسب درآمد، می تواند شغل دوم بسیار خوبی برای افرادی که در زمینه سرمایه گذاری های بلند مدت علاقه دارند، باشد.

مشکلات کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در ایران

مورد اول: صرافی های ایرانی نامعتبر

اگر بخواهید با صرافی های ایرانی کار کنید، نظارت جدی و قوی بر این صرافی ها وجود ندارد. در واقع ممکن است هر صرافی ایرانی به سرنوشت صرافی کریپتولند دچار شود.
اگر هم بخواهید از صرافی های معتبر خارجی استفاده کنید، مشکل وریفای کردن و تحریم را خواهید داشت.

مورد دوم: نوسانات سنگین بازار

بازار کریپتو کارنسی شدیدا تحت کنترل افراد بزرگ و نهنگ هایی است که بصورت غیرمنطقی بازار را تکان می دهند. اگر به اندازه کافی مدیریت سرمایه رعایت نکنید، زیاد طول نخواهد کشید که سرمایه شما در بازار پودر خواهد شد.

درآمد دلاری از بازی

به جرئت می توانم بگویم حداقل 2 ماه به صورت جدی و مستمر درباره کسب درآمد دلاری از بازی های مختلف تحقیق کردم. با اطمینان به شما می گویم که راه قطعی و قابل اعتمادی برای کسب درآمد دلاری از بازی وجود ندارد. اگر می خواهید درآمد دلاری داشته باشید تقریبا بدترین راه، کسب درآمد از بازی است. ساعت های زیادی باید وقت بگذارید و در نهایت نتیجه خاصی برایتان نخواهد داشت.

کسب درآمد

کسب درآمد دلاری از شرکت های پراپ

یکی از روش های امن برای کسب درآمد دلاری، "ترید کردن" است. چرا می گوییم امن؟ چون مانند دیگر روش ها نوپا و نوظهور و یا حتی بی ثبات نیست و ما در ارتباط با یک بازار بین المللی و بورس جهانی صحبت می کنیم.

نکته حائز اهمیت درخصوص ترید و معامله گری این است که شما نیاز به یک سرمایه اولیه دارید. در واقع شما باید در یک کارگذاری یا بروکر افتتاح حساب انجام دهید، به حساب خود دلار واریز کنید و شروع به فعالیت در بازار فارکس کنید.

اگر این مقاله را 10 سال پیش می نوشتم، داستان ترید به اینجا ختم می شد.

اما آیا می دانستید برای ترید کردن دیگر نیازی نیست پول خودتان را وارد بازار کنید؟

اخیرا شرکت هایی به نام "پراپ فرم" ایجاد شده اند که در صورتی که بتوانید به آن ها ثابت کنید تریدری هستید که می توانید از بازار فارکس سود بگیرید، این شرکت ها، تا 2 میلیون دلار سرمایه در اختیار شما قرار می دهند.

بنابراین کسب درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه دور از دسترس و دور از انتظار نیست. شما کافی است روش های معامله کردن در بازار اونس جهانی طلا را بیاموزید و از این طریق، به پراپ ها ثابت کنید تریدر قابلی هستید.

کم ریسک ترین راه درآمد دلاری

برای کسب درآمد دلاری، بهترین و امن ترین راه این است که یک روش ترید را آموزش ببینید.
از این طریق حساب های پراپ پاس کنید و سرمایه واقعی بگیرید.

اگر با حساب 25 هزار دلاری، فقط روزانه 1 درصد سود کنید، در روز 12 میلیون تومان سود خواهید کرد، بدون سرمایه اولیه!

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، می توانید از کارشناسان آکادمی چرتکه به صورت رایگان مشاوره بگیرید.