راهنمای رزرو هتل بین‌المللی کیش

راهنمای رزرو هتل بین‌المللی کیش

کیش یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای ایران بوده که معمولا مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی به‌شمار می‌آید. این شهر به‌خاطر مراجعه تعداد بالای مسافر در اکثر روزهای سال، از هتل‌های متعددی برخوردار است که هرکدام باتوجه به خدماتی که ارائه می‌دهد در لیست هتل‌های ۵، ۴ و... ستاره قرار گرفته‌اند.

هتل بین ‌المللی کیش یکی از مطرح‌ترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر محسوب می‌شود که به‌خاطر خدمات ارائه شده توسط آن، امکانات رفاهی و تفریحی و موقعیت مکانی خود مراجعین بی‌شماری دارد. این مهمانسرای لوکس در سال ۱۳۹۶ در ۱۳ طبقه و ۳۴۲ اتاق و سوئیت افتتاح شد. موقعیت مکانی ایده‌آل این هتل موجب دسترسی آسان آن به اسکله تفریحی و خارق‌العاده کیش شده و بهترین ویژگی برای آن محسوب می‌شود.

تمام اتاق‌های این مکان به بهترین و به‌روزترین امکانات مجهز بوده و رزرو این هتل کیش، سفری بی‌دغدغه و راحت را برای مسافران رقم خواهد زد. در این مطلب راهنمای شما برای رزرو و انتخاب هتل لوکس و زیبای بین‌المللی کیش خواهیم بود تا شما نیز لحظات خوشی را در این اقامتگاه سپری کنید.

امکانات هتل بین‌المللی کیش

این مکان با در نظر گرفتن ۵ ستاره بودن آن، از امکانات رفاهی ویژه‌ای برخوردار بوده و خدمات زیادی را به مسافرین خود ارائه می‌دهد. این مهمانسرای ایده‌آل از آتلیه تخصصی به همراه عکاسان حرفه‌ای، فضای سبز بی‌نظیر، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق چندان، نمازخانه، خدمات ویژه تور و تعداد زیادی از بهترین امکانات را عرضه می‌کند.

همچنین یکی از امکانات منحصربه‌فرد این اقامتگاه برخوردار بودن آن از پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت حدود ۲۷ خودرو است که برای کسانی که در هتل اقامت دارند استفاده از آن رایگان خواهد بود. اگر قصد دارید برای رزرو سریع هتل کیش اقدام کنید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کرده و کاملا آنلاین این کار را در زمان کمی انجام دهید. در ادامه مطلب به تعدادی از امکانات ارائه شده توسط هتل بین‌المللی کیش اشاره‌ای کوتاه خواهیم کرد.

رستوران هتل بین ‌المللی کیش

این هتل از یک رستوران بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ نفر برخوردار است که در نیم‌طبقه اول آن واقع شده و با سرو غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی، فرنگی و دریایی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. علاوه بر این رستوران، یک کافی شاپ نیز برای هتل تعبیه شده است که ۲۴ ساعته فعالیت دارد و خدمات ویژه‌ای را به مسافرین جزیره کیش عرضه می‌کند.

کیفیت غذاهای متنوع این رستوران را می‌توان برترین مزیت آن دانست که اکثر گردشگران ابراز رضایت خود را از این مورد اعلام داشته‌اند. نکته بعدی طراحی زیبای داخلی این قسمت است که توریست‌ها در یک جای دنج و جذاب بتوانند غذای دلخواه خود را میل کنند.

 

امکانات ورزشی

در این مهمانسرای شیک و زیبا امکانات ورزشی متنوعی ارائه می‌شود که مسافرین آن می‌توانند بهترین استفاده را از آن‌ها ببرند. امکاناتی نظیر سونا خشک و بخار مختص آقایان و بانوان، جکوزی و استخر سرپوشیده و سالن ماساژ از خدماتی است که با اقامت در این مکان می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

لازم به ذکر است که استخر هتل تنها برای یک مرتبه رایگان بوده و در دفعات بعد طبق تعرفه تعیین شده باید هزینه آن پرداخت شود. سالن ماساژ نیز غیر رایگان است و شما باید برای بهره بردن از آن هزینه‌ای پرداخت کنید.

اتاق و سوئیت‌های اقامتگاه بین‌المللی کیش

اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید بهتر است ابتدا امکانات و شرایط اتاق‌های آن را از سایت اسنپ تریپ مشاهده کرده و با توجه به میزان هزینه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید یک مورد ایده‌آل را انتخاب کنید.

اتاق‌های این مکان به‌صورت سه تخته و دوتخته توئین که رو به جزیره هستند، اتاق دو تخته دبل با چشم‌انداز جزیره، اتاق یک نفره شینگل که فاقد پنجره است، دو تخته رو به دریا، دو تخته توئین باز هم رو به دریا و اتاق‌های بی‌شمار دیگر که تک، دو، سه و پنج تخته هستند، از محل‌های اقامتی در این مهمانسرا به‌شمار می‌آیند. برای اطلاع از شرایط این اتاق‌ها به سایت اسنپ تریپ قسمت رزرو هتل بین‌المللی کیش مراجعه کنید و در صورت نیاز می‌توانید از راهنمایی مشاورین این سایت بهره‌مند شوید.

سایر خدمات

علاوه بر خدماتی که در این مقاله ذکر شد باید اضافه کنیم که این مکان زیبا و مجهز، از استقبال رایگان فرودگاه نیز برخوردار بوده و برای استفاده از خدمات ترانسفر آن، در هنگام رزرو این هتل حتما اصلاحات مربوط به پرواز خود را نظیر شماره پرواز، مبدا، شرکت هواپیمایی و ساعت پرواز، در بخش مربوط به مشخصات پرواز ذکر کنید.

قیمت رزرو مهمانسرای بین‌المللی کیش

معمولا تعیین قیمت برای رزرو یک اقامتگاه به عوامل متعددی بستگی دارد؛ بنابراین نمی‌توان مقدار یا عدد ثابتی را در این بحث اعلام کرد. از فاکتورهایی که در تعیین هزینه‌های مربوط به رزرو و اقامت در مهمانسرای بین‌المللی کیش نقش اساسی دارند فصل سفر به جزیره و نوع اتاقی است که در آن اقامت خواهید کرد.

اگر برای رفتن به کیش هتل بین‌المللی این جزیره برای اقامت انتخاب کرده‌اید، قیمت و هزینه رزرو اتاق را می‌توانید از سایت اسنپ تریپ دریافت کنید.

قوانین اقامتگاه بین ‌المللی کیش

هر مهمانسرا برای برقراری نظم و حفظ امنیت و ارائه خدمات بهتر به مسافرین خود قوانینی را برای مدیریت صحیح مجموعه اعمال می‌کند که اقامتگاه بین‌المللی کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مکان زمان ورود ساعت ۱۴ و خروج ساعت ۱۲ خواهد بود. برای پذیرش بانوان مجرد ارائه مدارک شناسایی کامل و معتبر الزامی است.

اقامت کودکانی که زیر ۵ سال هستند رایگان بوده و این موضوع تنها در مورد یک کودک صدق خواهد کرد و سایر افراد به‌صورت کامل هزینه را پرداخت خواهند کرد. زوجین گرامی برای انجام مراحل مربوط به پذیرش باید حتما صیغه‌نامه معتبر و تایید شده با مهر برجسته محضر و مدارک شناسایی کامل خود را ارائه دهند.

 

موقعیت مکانی هتل نسبت به جاذبه‌های گردشگری جزیره

این مهمانسرا در بهترین موقعیت مکانی جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه تا بازار ونوس، شهر باستانی حریره، بلوار ساحل، بازار زیتون، اسکله تفریحی، مرکز خرید پانیذ، بازار مروارید، کارتینگ، کیش مال، فلاوی لورد، باغ پرندگان کیش، پارک دلفین‌ها، شهر زیرزمینی کاریز، روستای باغچه و کشتی یونانی فاصله‌ای بسیار کوتاهی دارد؛ به‌طوریکه توسط خودرو یا پیاده‌روی در زمان کمی می‌توانید به تمام این مکان‌ها سر زده و بهترین لذت را از سفر خود ببرید.

جمع‌بندی

رزرو یک هتل ایده‌آل و با امکانات ویژه یکی از مهم‌ترین فاکتورهای داشتن یک سفر خوب و پرخاطره است.  ما در این مطلب با معرفی هتل بین ‌المللی کیش به شما برای انتخاب یک مکان ویژه برای سفر و اقامت در جزیره کیش کمک کردیم و به قوانین و امکانات این مهمانسرا اشاره‌ای داشتیم. امیدواریم در کنار خانواده بهترین لحظات را در سفری خاطره‌انگیز تجربه کنید.

رزرو هتل قبل از سفر به هر مقصدی یکی از کارهای ضروری است که باید از یک مجموعه معتبر کمک گرفته شود. اسنپ تریپ در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه باشد و شما در هر مقصدی از ایران می‌توانید اقامتگاهی شیک برای خود رزرو کنید.