نقد و بررسی صرافی بینگ‌ ایکس

نقد و بررسی صرافی بینگ‌ ایکس

صرافی بینگ ایکس نوعی صرافی است که با استفاده از آن، می‌توان به مشاوره‌های حرفه‌ای جهت بازدهی بیشتر سرمایه دست یافت. در بقیهٔ صرافی‌ها، کاربران برای انجام معاملات باید دانش و تجربهٔ خود را به‌کار ببرند. اما این صرافی از طریق تحلیل‌های عالی و محیط مجازی پیشرفته، از کاربران حمایت کرده و آن‌ها را در این بازار پرنوسان تنها نمی‌گذارد. اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات کاملی دربارهٔ نقد و بررسی ویژگی‌های این صرافی به‌دست آورید، ادامهٔ این مقاله را از دست ندهید.

 

بررسی ویژگی‌ها و امکانات صرافی بینگ ایکس

این صرافی دارای ویژگی‌هایی است که آن را از سایر صرافی‌ها متمایز کرده‌است. در این صرافی کاربران قادر هستند با استفاده از الگوهای موجود، اقدام به طراحی استراتژی مناسب برای معاملات خود کنند. علاوه‌بر این، در صرافی BingX نیاز نیست شما کارمزد سپرده‌گذاری به صرافی پرداخت کنید. به علت وجود این امکانات، این صرافی به‌عنوان یک پلتفرم جامع، برای نیازهای فعلی و آیندهٔ معاملات ارزدیجیتال شناخته می‌شود. از مهم‌ترین این امکانات و ویژگی‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت معاملهٔ ارزهای دیجیتال به‌صورت سراسری

صرافی BingX از پرطرفدارترین صرافی‌های ارز دیجیتال در کلیهٔ نقاط جهان به‌شمار می‌رود. از طریق این صرافی کاربران می‌توانند بالای ۱۰۰ ارز معتبر را معامله کنند. همچنین این صرافی، به دلیل استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، در کمترین زمان ممکن سفارشات را اجرا و پایداری فوق‌العاده عالی دارد. علاوه‌بر این، وجود یک رابط کاربری عامه‌پسند باعث شده‌است تا تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای بتوانند آن را بدون هیچ مشکلی به‌‌کار ببرند.

  • پرداخت پاداش دلاری به تریدرها

صرافی بینگ ایکس برای تشویق افراد موفق در بازار ارز، یک سیستم پاداش قرار داده‌است. درواقع مکانیسم عمل این صرافی برای تریدرهای پرسود، افزایش درصد کمیسیون است. همچنین این ویژگی امکان کسب درآمد را برای همهٔ کاربران ایجاد کرده‌است. کاربران جدید قادر خواهند بود تا با کپی معاملات تریدرهای حرفه‌ای، علاوه‌بر کسب دانش بیشتر، سود خوبی را نیز به‌دست آورند.

  • قابلیت کپی‌تریدینگ به بهترین نحو ممکن

از طریق صرافی بینگ ایکس، کاربران به‌راحتی می‌توانند کپی‌تریدینگ را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. درواقع بینگ ایکس اطلاعات واضحی به کاربران ارائه می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند تصمیمات خود را با اطلاعات کامل و آگاهانه اتخاذ کنند. معامله‌گران قادر خواهند بود با بررسی این داده‌ها، تریدر و استراتژی معاملاتی مناسب خود را انتخاب کنند.

  • پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی

وجود پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی، از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس است. به همین دلیل کاربران می‌توانند در تمام روزهای هفته و به‌صورت ۲۴ساعته، با پشتیبان سایت تماس بگیرند. مخصوصاً درمورد تریدرهای اهرمی که ریسک بالایی دارند، دسترسی به پشتیبانی شبانه‌روزی اهمیت بسیار زیادی دارد. این صرافی از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل کاربران از کشورهای مختلف، مشکلی از بابت پشتیبانی نخواهند داشت.

  • قابلیت خرید و فروش شارژهای فیات

پشتیبانی از ارزهای فیات از مهم‌ترین مواردی است که در این صرافی انجام می‌شود. درواقع در این صرافی، کلیهٔ معاملات فیات به‌وسیلهٔ پروتکل‌ها، امنیت بالا و به‌وسیلهٔ شرکای معتبر انجام می‌شود. به همین دلیل کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ‌گونه استرس و نگرانی، خرید و فروش ارزهای فیات موردنیاز خود را انجام دهند.

  • وجود قرار دادهای دائمی

این نوع از قرارداد از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این صرافی به‌شمار می‌رود. از طریق این قراردادها، افراد می‌توانند از امکانات زیادی استفاده کنند. انجام معامله بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی، از مهم‌ترین این امکانات است که از طریق آن‌ها تریدرها قادر خواهند بود در همهٔ زمان‌ها، گمانه‌زنی‌هایی را روی نوسانات قیمت انجام دهند. همچنین نحوهٔ ثبت‌نام در این سایت بسیار ساده بوده و کاربران مشکلی ازلحاظ ثبت‌نام و ورود به سایت نخواهند داشت.

 

 

مهم‌ترین دستاوردهای صرافی BingX چیست؟

مسیر رشد این صرافی با موفقیت زیادی همراه بوده‌است و پشت این موفقیت، عوامل زیادی وجود دارد. یکی از دلایل موفقیت این سایت، قرارگرفتن آن در رتبه‌بندی‌های صرافی‌های برتر در کلیهٔ نقاط جهان در وب‌سایت معتبر کوین مارکت کپ است. علاوه‌بر این، این صرافی توانسته است لقب بزرگ‌ترین پلتفرم تجارت کپی را به خود اختصاص دهد. وجود بیش از یک میلیون کاربر، از دیگر ویژگی‌های مهم این سایت است. درواقع وجود کارمزدهای ارزان باعث جذب این کاربران شده‌است.

بررسی طراحی بینگ ایکس

در طراحی این سایت، از انواع رنگ آبی و سفید استفاده شده‌است که به مخاطب حس آرامش و صمیمت را القا می‌کند. رنگ‌بندی و نحوهٔ چیدمان این رنگ‌ها به‌قدری از سایر صرافی‌ها متمایز بوده که در نگاه اول، چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. همچنین فونت متن به‌گونه‌ای انتخاب شده‌است که کاربران مفاهیم سایت را به‌راحتی مطالعه کنند.

امنیت صرافی BingX چگونه است؟

امنیت از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که در این صرافی به آن بسیار توجه شده‌است. این صرافی دارای لایه‌های گوناگون امنیتی است که جهت محافظت از دارایی‌های معامله‌گران از آن‌ها استفاده می‌کند. همچنین دربارهٔ این صرافی از آغاز کار خود تاکنون، اصلاً شکایتی درزمینهٔ نداشتن امنیت نشده است که همین موضوع امنیت بالای این سایت را نشان می‌دهد. مکانیسم عمل این سایت برای فراهم کردن بالاترین سطح امنیت از طریق، تکنولوژی‌های روز دنیا، بررسی مداوم IPها، سرورهای بسیار مجهز و کیف‌پول‌های سرد است. البته حساب کاربران نیز در این سایت از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. برای تأمین امنیت حساب کاربران، احراز هویت دوعاملی قرار داده شده‌است. همچنین کاربران حتماً باید ایمیل و رمز عبور برای برداشت دارایی‌های خود به‌کار ببرند. علاوه‌بر این، این سیستم دارای هشدارهای فیشینگ در برابر حملات هکرهاست. به دلیل پشتیبانی بالای این سایت در هر ساعت از شبانه‌روز، اگر که مشکلی پیش بیاید، پشتیبانان و کارشناسان آن را در کمترین زمان ممکن، آن را رفع می‌کنند.

 

 

نقد و بررسی اجمالی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس از بهترین صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در سطح جهانی است. آغاز به کار این صرافی از سال ۲۰۱۸ و در کشور سنگاپور بوده و پس از آن به دلیل موفقیت و حضور بالای کاربران در این صرافی، شعبه‌های دیگر آن در کشورهایی مانند تایوان، آمریکا و... راه‌اندازی شده‌است. مهم‌ترین امکانات این سایت شامل امنیت بالای آن، کپی‌تریدینگ، قراردادهای آتی فیوچرز، ابزارهای محاسباتی پیشرفته و اتصال تریدینگ ویو به صرافی بینگ ایکس ... است. رابط کاربری این سایت بسیار ساده و مشتری‌پسند بوده و به همین دلیل کاربران ازلحاظ ثبت‌نام مشکلی در آن ندارند. پشتیبانی آن به‌صورت شبانه‌روزی بوده و کاربران می‌توانند در هر لحظه از زمان، سوالات خود را از پشتیبانان بپرسند.