چطور ویدیوهام توی فیلو دیده بشه؟

چطور ویدیوهام توی فیلو دیده بشه؟

دیده شدن در فیلو نیازمند رعایت یک سری از قوانین و شرایط کاملا ساده است. در این مقاله ما به شرح این قوانین و شرایط پرداخته ایم.

 اگر شما هم جزو کاربران فیلو باشید میدانید که فیلو به عنوان دومین سایت ویدیویی کشور از بازدید فوق العاده ای برخوردار است. بسیاری از فیلویی ها به واسطه همین بازدید زیاد به معرفی کسب و کار، کسب درآمد و سایر اهداف خود رسیده اند. اما اگر شما هنوز به بازدید ایده آل خود نرسیده اید، بنابراین نیاز است تا انتهای این مطلب همراه فیلو  باشید.


عنوان و توضیحات مناسب برای ویدیوهای فیلو

 اگر شما تمام روش هایی که برای دیده شدن ویدیو به فکرتان میرسد را استفاده کنید تا زمانی که عنوان و توضیحات ویدیو جامع، کامل و جذاب نباشد ویدیوی شما نیز دیده نخواهد شد. به جرئت میتوانم بگویم عنوان و توضیحات ویدیو از مهم ترین عوامل دیده شدن ویدیوی شماست. عنوان و توضیحات ویدیو باید جذاب، مرتبط با محتوای ویدیو بوده و کاربران را برای تماشای ویدیو ترغیب کند.

برخی از نکات مهم در نوشتن عنوان و توضیحات ویدیو؛

  1. عنوان باید کوتاه باشد.
  2. در عنوان و توضیحات ویدیو باید کلمات کلیدی مهمی که کاربران برای جستجو استفاده میکنند را به کار ببرید.
  3. در عنوان و توضیحات باید کاربران را در مورد آنچه در ویدیو اتفاق می افتد، آگاه کنیم.
  4. در توضیحات از کاربران بخواهید اقدامی را انجام دهند، به طور مثال (حتما ویدیو رو لایک و سیو کنید.)


از هشتگ ها به درستی استفاده کنید

 استفاده از هشتگ در توضیحات ویدیو یکی دیگر از روش های افزایش بازدید و دیده شدن در فیلو ست که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. هنگام استفاده از هشتگ ها، محتوای شما در کنار سایر ویدیوها با همان هشتگ نمایش داده میشود و این  به شما کمک میکند تا افراد بیشتری از محتوای شما بازدید کنند، حتی اگر به دنبال آن نباشند. 

مواردی که باید در نوشتن هشتگ ها رعایت کنید:

  1. هشتگ هایی که قرار می دهید حتما باید مرتبط با ویدیو باشد.
  2. سعی کنید از هشتگ هایی پر بازدید استفاده کنید.
  3. هشتگ هایی را انتخاب کنید که برای کاربران محبوب است.
  4. از هشتگ های جدید هم استفاده کنید.
  5. از نوشتن هشتگ های طولانی جدا پرهیز کنید.

چطور توی فیلو هشتگ بزنیم؟

 

نیاز مخاطبان خود را به دقت شناسایی کنید

برای اینکه مخاطبان ویدیوهای شما پس از یکبار تماشای ویدیو به سایر ویدیوهای شما بزنند و حتی حساب شما را دنبال کنند، باید نیاز مخاطبان را شناسایی کنید. برای اینکه نیاز مخاطبان ویدیوی خود را بشناسید میتوانید از روش های مختلف استفاده کنید، به طور مثال میتوانید از مخاطبان نظرسنجی کنید و بخواهید در کامنت ها پاسخ دهند. همچنین میتوانید ویدیوهای خود را مجدد بررسی کنید، پر بازدیدترین ویدیوهای شما چه ویژگی دارند؟ چه موضوعاتی مشابه ای وجود دارد؟ در رابطه با همان ها ویدیو تولید کنید


اشتراک گذاری در صفحات مختلف

حالا که تمام شرایط و نکات موثر در دیده شدن ویدیو در فیلو را رعایت کرده اید، بنابراین میتوانید با اشتراک گذاری ویدیوی خود در صفحات مختلف به دیده شدن بیشتر ویدیو کمک کنید. انتشار ویدیو در پلتفرم های متنوع اجازه میدهد تا محتوای شما در دسترس افراد بیشتری قرار دهد. از اشتراک گذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و... استفاده کنید. همچنین، میتوانید بخش کوتاهی از ویدیوی خود را در سایت های مرتبط ویدیو منتشر کنید و از کاربران بخواهید برای مشاهده ادامه ویدیو به اکانت فیلوی شما مراجعه کنند. هر چه ویدیوی خود را در مکان های بیشتری اشتراک گذاری کنید، احتمال دیده شدن بیشتری نیز خواهد داشت.

 

انتخاب تصویر مناسب عامل مهم دیده شدن در فیلو

 یکی دیگر از عوامل مهم دیده شدن ویدیوهای شما در فیلو انتخاب تصویر شاخص یا به اصطلاح کاور مناسب برای ویدیوی شماست.  دو ویدیو را تصور کنید، یکی از ویدیوها تصویر با کیفیت، جذاب که یک نوشته مرتبط هم روی تصویر هست و دیگر ویدیو با تصویر بدون کیفیت بدون هیچ نوشته و خلاقیت خاصی روی کاور، کدام را انتخاب میکنید؟ قطعا ویدیوی اول را.
بنابراین تا اینجا متوجه شدیم کاور ویدیو نقش بسیار مهمی در جذب توجه مخاطبان دارد. حالا بهتر است به برخی از نکات درباره انتخاب تصویر مناسب برای ویدیوها بپردازیم؛

  1. بهتر است تصویر ویدیو اطلاعاتی درباره موضوع و محتوای ویدیو بدهد.
  2. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
  3. از نوشته ها در تصاویر ویدیوها استفاده کنید.
  4. در صورت امکان از تصویر اشخاص حقیقی در تصویر ویدیو استفاده کنید.
  5. از رنگ های جذاب و هماهنگ با ویدیو استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید؛ آموزش ساخت کاور ویدیو با اینشات


موضوعات جذاب و ترند منتشر کنید

 برای اینکه مخاطبان بیشتری جذب کنید و این مخاطبان شما را به افراد بیشتری معرفی کنند، باید از موضوعات جذاب و ترند برای تولید محتوا استفاده کنید. موضوعات جذاب و ترند به ویدیوهای شما روح میبخشد. سعی کنید در شبکه های مجازی مختلف فعالیت داشته باشید تا از بروز ترین و جذاب ترین موضوعات ویدیو منتشر کنید. در دنیایی که پر از تکنولوژی ست و همه افراد هر روز به دنبال جدیدترین و جذاب ترین اتفاقات هستند بنابراین شما باید سریعتر عمل کنید و از موضوعات جذاب و پر مخاطب برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید.

منتخب صفحه اول فیلو شوید

میدانید که فیلو روزانه میلیون ها بازدید دارد، بنابراین یکی دیگر از روش های دیده شدن در فیلو این است که ویدیوهای شما در صفحه اول و در بخش های متنوع پیشنهادی، تولیدکننده، موسیقی، کودکانه و... قرار بگیرد. ویدیوهای صفحه اول توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت واجد شرایط بودن آن را در صفحه اول و در بخش مورد نظر منتخب میکنند. اگر شما هم تمایل دارید ویدیوهای شما به صفحه اول راه پیدا کند نیاز است برخی از نکات را رعایت کنید.

برخی از شرایط برای اینکه منتخب شوید:

  1. عنوان و توضیحات مناسب و مرتبط
  2. داشتن کاور جذاب 
  3. محتوای جذاب و ترند
  4. رعایت تمامی قوانین فیلو
  5. و...


چه ویدیوهایی منتخب صفحه اول میشن؟

کلام آخر تیم فیلو
در این مقاله تیم ما به برخی از شرایط بیشتر دیده شدن در فیلو اشاره کرد. با خواندن این مقاله متوجه شدیم که برای بیشتر دیده شدن نیاز است تنها کمی تلاش کنیم تا از رقبای خود جلو بزنیم. لازم به ذکر است که اینها تنها برخی از تکنیک های بیشتر دیده شدن در فیلو ست، اما روش های دیگری هم برای بیشتر دیده شدن مثل ساختن ویدیو با ویدیوساز آنلاین فیلو، شرکت در چالش ها، ساختن لیست پخش و... وجود دارد.