انواع آپلود ویدیو در فیلو

انواع آپلود ویدیو در فیلو
فیلو برای آپلود ویدیو دو روش برای شما مهیا کرده است.هر کدام از این دو روش دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که در ادامه به توضیح هرکدام خواهیم پرداخت.برای آپلود ویدیو در فیلو شما می‌توانید هم از فایل‌های موجود در دستگاه خود و هم از سایت‌های دیگراستفاده کنید که در ادامه به توضیح هرکدام خواهیم پرداخت. 

از دستگاه شما:

 اگر ویدیوی مورد نظر در حافظه دستگاه شما موجود می‌باشد، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. این گزینه به شما کمک می‌کند تا به فایل‌های ویدیویی موجود در دستگاهتان دسترسی پیدا کنید. روی گزینه انتخاب ویدیو کلیک کرده و ویدیو را از فایل‌های موجود انتخاب کنید. سپس صبر کنید تا ویدیو مورد نظر آپلود شود. در زمان آپلود می‌توانید مشخصات مربوط به ویدیو را وارد کرده و پس از اینکه فرایند آپلود به ۱۰۰٪ رسید، می‌توانید ویدیو را منتشر کنید. 

از سایت‌های دیگر:

 فرض کنید شما ویدیویی را در سایت‌های دیگر مشاهده کردید و مایل به اشتراک گذاری آن ویدیو در فیلو هستید. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی ویدیو را منتشر کنید.برای استفاده از این قسمت شما می‌توانید به وب سایت‌ مورد نظر مراجعه کرده، لینک ویدیو را از بستر مرجع کپی کرده و در کادر تعبیه شده در فیلو وارد کنید. پس از وارد کردن لینک ویدیو روی دکمه تأیید کلیک کنید تا به صفحه‌ای که از شما مشخصات ویدیو را می‌خواهد وارد شوید. در این قسمت نیز بعد از رسیدن آپلود ویدیو به ۱۰۰٪ می‌توانید ویدیو را منتشر کنید.

به چند نکته در مورد آپلود ویدیو توجه کنید:

 ۱ـ در روش آپلود از سایت ترافیک اینترنت برای آپلود ویدیو در این روش رایگان می باشد. یعنی سرور فیلو از طریق لینکی که وارد کردید اقدام به دانلود و آپلود ویدیو در فیلو می کند. در نتیجه از حجم ترافیک اینترنت شما کسر نخواهد شد!۲ـ برای آپلود ویدیویی که متلق به شما نیست باید قوانی کپی رایت را رعایت کرده و حق صاحب امتیاز را حفظ کنید.۳- دقت داشته باشید ویدیوهایی که خلاف قوانین فیلو باشد حذف و یا از در‌آمد خارج می گردد. بنابراین قبل از انتشار ویدیو، قوانین فیلو را به دقت مطالعه فرمایید.