نقد و بررسی بروکر آی سی ام تریدر (آی سی ام کپیتال)

کارگزاری آی سی ام تریدر که یکی از قدیمی ترین بروکرهای های فارکس است. از سال 2022 توسط شعبه آفشور خود به نام ICM Trader به کاربران ایرانی خدمات ارائه می دهد. پیش از آن نیز به صورت مستقیم در ایران فعال بود و در دسته کارگزاری های معتبر قرار داشت. 

نقش اسباب بازی ها در افزایش خلاقیت کودک چیست؟

اسباب بازی نقش مهمی در تقویت خلاقیت کودک دارند. آنها بستری را برای کودکان فراهم می کنند تا در بازی های تخیلی شرکت کنند و خلاقیت خود را به شیوه ای امن و لذت بخش کشف کنند. از طریق بازی، کودکان می توانند مهارت های شناختی، عاطفی و اجتماعی مختلفی را که برای رشد کلی آنها ضروری است، توسعه دهند.

خرید جم براول استارز با آیدی در اوریکس گیم + تحویل 3 دقیقه

براول استارز یا جدال ستارگان، یک بازی در سبک اکشن و جدیدترین ساخته کمپانی Supercell برای سیستم‏های اندرویدی است، که در آن بازیکنان در مودهای مختلف بازی با حریفان خود مبارزه می‏کنند

مشکلات کسب درآمد دلاری در ایران

بر خلاف آن چه که تصور می کنید، در این مقاله قرار نیست با دادن وعده های مختلف، آموزش درآمد دلاری بدهیم و وقت و هزینه خود را به سرعت صرف کنیم. متأسفانه در بازار آموزش، وعده های مختلف اشتباهی برای درآمد دلاری داده می شود و این موضوع باعث اتلاف وقت و سرمایه مردم شده است.

بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، هوشمندانه ترین کار در رابطه با سفر به کیش این است که به سراغ بهترین هتل های کیش از نظر مسافران بروید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) در واقع یک دارایی دیجیتال رمز نگاری شده است که بر روی فناوری جدیدی به نام بلاکچین (Blockchain) توسعه پیدا کرده است. قابلیت‌های فناوری بلاکچین مانع از این می‌شود که در این دارایی رمز نگاری شده تقلب صورت پذیرد.

راهنمای رزرو هتل بین‌المللی کیش

کیش یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای ایران بوده که معمولا مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی به‌شمار می‌آید. این شهر به‌خاطر مراجعه تعداد بالای مسافر در اکثر روزهای سال، از هتل‌های متعددی برخوردار است که هرکدام باتوجه به خدماتی که ارائه می‌دهد در لیست هتل‌های ۵، ۴ و... ستاره قرار گرفته‌اند.

کانکس سرویس بهداشتی چیست و چند چشمه ای برای شما مناسب است؟

کانکس سرویس بهداشتی معمولا در مکان‌هایی که معضل سرویس بهداشتی وجود دارد، قرار می‌گیرد و تعداد چشمه‌ها بر اساس نیاز محیط و سفارش سازمان یا ارگان تعیین

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

 در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه را به شما معرفی کنیم؛ از معروفترین آنها تا آنهایی که شاید نشنیده اید.

با خوشمزه ترین عصرانه ها آشنا شوید!

تهیه و آماده سازی خوشمزه ترین عصرانه برای افراد بسیار حائز اهمیت می باشد. صبحانه، ناهار، عصرانه و شام از مهم ترین وعده های غذایی در طول روز محسوب می شوند. از این رو افراد با در نظر گرفتن میان وعده و عصرانه مناسب در جهت رفع احساس گرسنگی خود اقدام می کنند. افرادی که در طول روز از رژیم غذایی پیروی می کنند بایستی از عصرانه های کم کالری استفاده نمایند. چرا که در این صورت می توانند با دریافت کمت

اجاره سند وثیقه فوری در سراسر کشور

امروز تصمیم داریم به مقوله اجاره سند یا تامین سند اجاره ای بپردازیم و شرایط و مراحل و نکات مهم تامین وثیقه ملکی بمنظور تودیع قرارهای صادره از مراجع ، و یا ارائه به بانک را به شما معرفی نماییم. وثیقه مبلغ مالی یا دارایی غیرمنقولی است که در ازای ضمانت نزد دادگاه ها یا بانک ها قرار داده میشود ، در لغت وثیقه به معنای «استوار» یا «آنچه بدان اعتماد شود» و «محکم کاری» است .

نقد و بررسی صرافی بینگ‌ ایکس

صرافی بینگ ایکس نوعی صرافی است که با استفاده از آن، می‌توان به مشاوره‌های حرفه‌ای جهت بازدهی بیشتر سرمایه دست یافت.