هم تبلیغات کنید، هم در‌آمد کسب کنید!

هم تبلیغات کنید، هم در‌آمد کسب کنید!
فیلو بستر کسب در‌آمد و اشتراک ویدیو می‌باشد که کاربران به راحتی می‌توانند ویدیوهای خود را در فیلو آپلود کرده و در‌آمد کسب کنند. کاربران فیلو از ویدیوهایی که منتشر کرده اند، مادامی که ویدیو در فیلو فعال باشد، در‌آمد خواهند داشت. 
تبلیغات ویدیویی یکی از روش‌های مرسوم تبلیغات است که موجب  دیده شدن بیشتر کسب کار شما می‌گردد و این امکان در فیلو برای مشاغل مختلف به صورت رایگان فراهم می باشد.
صاحبان مشاغل مختلف می‌توانند ویدیوهای تبلیغاتی خود را در فیلو منتشر کنند و مانند سایر کاربران در‌آمد کسب کنند. شما با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی از مشاغل خود می‌توانید موجب بیشتر دیده شدن کسب و کار خود شده و در نتیجه به کسب و کارتان رونق ببخشید و از طرفی می‌توانید از فیلو در‌آمد نیز کسب کنید.
 
چگونگی امکان کسب درآمد از ویدیوهای تبلیغاتی:
چنانچه ویدیو ارسالی شما شامل ویدیوهای تبلغاتی می‌شود و تمایل به کسب درآمد در فیلو نیز دارید، باید لوگو و لینک فیلو را در سایت، شبکه اجتماعی و … کسب و کار خود قرار دهید. تنها در این صورت در‌آمد شما از ویدیو منتشر شده قطع نخواهد شد و شما می‌توانید به مانند سایر کاربران به کسب در‌آمد در فیلو بپردازید.
چنانچه لینک و لوگو فیلو را در سایت خود قرار ندهید، ویدیو شما مانند ویدیو سایر کاربران فعال خواهد بود اما از در‌آمد خارج شده و در دسته تبلیغات قرار می گیرد.

چه ویدیوهایی تبلیغاتی محسوب می شوند؟

تبلیغات شما می‌تواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم باشد. ویدیوهایی در فیلو تبلیغاتی محسوب می شوند که در محتوای ویدیو، عنوان و یا توضیحات ویدیو  شعار تبلیغاتی، لینک، شماره تماس و هرگونه مفهومی که به تبلیغ یک کسب و کار اشاره کند، وجود داشته باشد.
رعایت قوانین انتشار ویدیو برای همه کاربران الزامی است. پس قبل از اقدام به انتشار ویدیو قوانین فیلو را با دقت مطالعه فرمایید.