برای ارتقا سطح در‌آمد چه کنیم؟

 برای ارتقا سطح در‌آمد چه کنیم؟

خوندن این مطلب برای همه اونایی که دوست دارن درآمدشون رو توی فیلو افزایش بدن واجبه! پس اگه به مواردی که توی این مقاله بهش اشاره کردیم پایبند باشین حتما میتونید رد درآمدتون رو ببینید.

شرایط ارتقا سطح توی صفحه نحوه محاسبه درآمد هست و شما از طریق صفحه گزارش درآمد میتونید این شرایط رو مشاهده کنید.
قبل از هر چیزی باید بهتون بگم ویدیویی که برای آپلود انتخاب کردید، قراره که توی صفحه گوگل، سرچ فیلو و توی پروفایلتون نمایش داده بشه، پس این ویدیو باید کاور خوب (با کیفیت و جذاب)، عنوان و توضیحات جذاب داشته باشه، در غیر این صورت هیچ وقت کاربر روی ویدیو کلیک نمیکنه.

ضریب انطباق با قوانین :

برای اولین قدم باید ویدیوهاتون فعال باشه که بازدیدی هم داشته باشه پس ویدیوتون رو طبق قوانین فیلو آپلود کنید. عواملی که روی ضریب انطباق با قوانین تاثیر داره شامل موراد زیر میشه؛
  1. اگه ویدیوهاتون برای اصلاح، ارسال شده باشه و شما اصلاحش نکنید.
  2. اگه ویدیوتون بخاطر عدم تطابق با قوانین حذف بشه
  3. اگه ویدیوهاتون به دستور کارگروه مصادیق حذف شده باشه
  4. درصورتی که ویدیوهاتون برای سانسور ارسال بشه ولی شما سانسور نکنید.
  5. اگر که ویدیو یا ویدیوهای شما برای اصلاح تصویر فرستاده بشه و شما اصلاحش نکنید.
باید بدونید که تمام موارد بالا با توجه به 30 روز اخیر محاسبه میشه

افزایش تعداد دنبال کننده ها:

یکی دیگه از مواردی که روی افزایش سطح شما تاثیر داره اینه که دنبال کننده های بیشتری جذب کنید. مطمئن باشید که دنبال کننده های بیشتر برای افزایش پخش شما هم خوبه.
اگه سوالتون اینکه که برای افزایش دنبال کنندهاتون باید چیکار کنید؟ پس باید بهتون بگم که؛ شما میتونید دوستان و آشناهاتون رو دعوت کنید تا به فیلو ملحق بشن و حساب شما را دنبال کنن. همینطور شما باید سعی کنید ویدیوهای جذاب آپلود کنید، توی توضیحات بعد از نوشتن اطلاعات مربوط به ویدیو،بیننده های ویدیوتون رو به دنبال کردن صفحه تون دعوت کنید، ویدیوهاتون رو توی لیست پخش های مرتبط و کاملا هوشمندانه قرار بدید. برای شروع اینکه افراد مختلفی شمارو دنبال کنند میتونید خودتون هم توی حساب های مختلف فعالیت داشه باشید، مثلا بقیه رو دنبال کنید، براشون کامنت بزارید و ویدیوهای جذابشون رو لایک کنید.

افزایش دقیقه پخش:

​شما باید روی مخاطبان ویدیوهاتون که با موتورهای جستجو با صفحه شما آشنا شدن، تمرکز کنید. بنابراین برای اینکه ویدیوهای شما توی موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشه، لازمه که موارد زیر رو مد نظر قرار بدید تا درآمد بیشتری هم کسب کنید:

عنوان ویدیو: عناوین ویدیو از اهمیت ویژه ای برخودارن. عناوین ویدیو رو از سایت مرجع کپی نکنید. سعی کنید خودتون عنوان ویدیوتون رو بنویسید. توی عنوان ویدیو، کلمه کلیدی و مرتبط با محتوا ویدیو ذکر کنید. عنوان رو طوری بنویسید که جذاب باشه تا مخاطب به ویدیو شما جذب شود اما هرگز از عنوان غیر مرتبط استفاده نکنید چرا که باعث میشه مخاطب به موتور جستجو برگرده و در نهایت باعث میشه که دیگر ویدیو شما پیشنهاد نشه. توی عناوین از حروف تکراری، اشکال بی معنی، عبارات فینگیلیش استفاده نکنید.
از اینکه برای ویدیوهایی که آپلود میکنید فقط یک عنوان رو کپی کنید و برای همشون بزارید هم به شدت پرهیز کنید. چرا که مانع پیشرفت حساب کاربری شما در موتورهای جستجو می شه.
 
توضیحات ویدیو: از اونجایی که توضیحاتی که برای ویدیو انتخاب میکنید، توی موتورهای جستجو باعث میشه که مخاطب تصمیم به تماشای ویدیو شما بگیره پس توضیحاتی که انتخاب میکنید باید مرتبط و در راستای محتوای ویدیو باشه.
هشتگ ها: هشتگ ها توی این بخش اهمیت زیادی داره. هشتگ علاوه بر اینکه محتوای ویدیو شما را معرفی میکنه، توی سایت فیلو هم با توجه به مناسبت های خاص توی بخش ویدیوهای مرتبط قرار میگیره.
 
لیست پخش: حتماً برای تمام ویدیوهاتون لیست پخش بسازید اما دقت کنید، اسم لیست پخش شما مرتبط با ویدیوهایی باشه که بارگذاری می کنید. از ساختن لیست پخش هایی به صورت کلی مثل لیست پخش فیلم یا لیست پخش موسیقی هم خودداری کنید. 
یکی دیگه از دلایل اهمیت لیست پخش اینه که بعد از پخش هر ویدیو، ویدیوی بعدی از لیست پخش برای کاربر پخش میشه و اگه لیست پخش نداشته باشید ویدیوی بعدی از ویدیوهای کاربرهای دیگه پخش میشه. نحوه صحیح ساخت لیست پخش
 
تصویر ویدیو: هر چقدر از اهمیت این مورد بگم، کم گفتم. اولین موردی که نگاه کاربر رو جذب میکنه تصویری هست که برای ویدیو آپلود کردید. پس اول از همه تصویر ویدیو باید مرتبط به اون باشه، تصویر ویدیو باید جذاب باشه و باید طبق قوانین باشه. از آپلود کردن یه تصویر برای تعداد زیادی ویدیو هم جلوگیری کنید. آموزش ساخت کاور ویدیو با اینشات

افزایش ضریب استقبال از ویدیو:

ویدیوهای با کیفیت و هدفمند آپلود کنید. از صرفاً ویدیو آپلود کردن پرهیز کنید. چرا که یه ویدییو خوب و هدفمند درآمد بیشتری برای شما کسب میکنه تا چندین ویدیو بی کیفیت که بدون هیچ هدفی آپلود شده. تعداد ویدیو آپلود شده شما تأثیری بر مؤثر هزاره و درآمدتون نداره، پس ویدیوهایی انتخاب کنید که درآمد بیشتری برای شما کسب کنه. به بخش پربازدیدهای صفحه تون دقت کنید تا ویدیوهایی آپلود کنید که در حساب شما بیشتر مورد توجه قرار گرفته.

اشتراک گذاری ویدیوها:

اگه وبسایت یا وبلاگ دارید با استفاده از کد «ویدیو در سایت شما» بازدید ویدیوهای خودتون رو افزایش بدید. ویدیوهاتون رو توی شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بذارید تا ویدیوها بازدید بالاتری کسب کنن و در نهایت توسط مخاطبان این شبکه ها دیده بشن.
 
همچنین ویدیوهای به روز آپلود کنید. قبل از هر مناسبت تقویمی ویدیوهای مربوط به همون رو آپلود کنید. اگر ویدیویی دارید که بازدید نداره آن را به اشتراک بگذارید.
 
 

اطلاعات و موارد موجود در این صفحه منقضی شده است.