روش جدید محاسبه درآمد در سرویس کسب درآمد فیلو

روش جدید محاسبه درآمد در سرویس کسب درآمد فیلو
تیم فیلو در جهت عادلانه تر شدن درآمدها و تشویق کاربران به فعالیت‌ بیشتر و بارگذاری محتوای بهتر و با کیفیت تر  و همچنین جلوگیری از تقلب برخی از کاربران، روش محاسباتی خود را برای کسب در‌آمد تغییر داد. در این روش کاربرانی که فعالیت بیشتری دارند و محتوای بهتری بارگذاری می کنند، در‌آمد بیشتری دریافت می کنند.
در روش جدید کسب در‌آمد فیلو، در آمد شما بر حسب دقیقه نمایش محاسبه می شود.یعنی مقدار زمانی که مخاطب صرف تماشای ویدیو شما می‌کند، در  محاسبه حائز اهمیت می باشد. در این روش هرچه محتوای شما بهتر باشد، مخاطب، زمان بیشتری از ویدیو شما را  تماشا کرده و در نتیجه در‌آمد شما افزایش می یابد.
حداکثر محاسبه دقیقه نمایش ویدیو در این روش 5 دقیقه می باشد. البته برای حمایت از تولیدکنندگان این میزان به ۳ برابر یعنی ۱۵ دقیقه افزایش یافته است.
طبعا کاربران فعال باید سهم بیشتری از در‌آمد داشته باشند. بنابراین در این روش کاربران فعال را با تعداد ویدیوهای آپلود شده آنان در ۳ ماه اخیر شناسایی می کنیم. نحوه تأثیرگذاری این عامل به این شرح می‌باشد که اگر شما در ماه ۳ ماه اخیر ماهانه ۶۰۰ ویدیو آپلود کرده باشید، به عنوان یک کاربر فعال شناخته شده و حداکثر تأثیر این عامل را در مؤثر هزاره دریافت می کنید. لازم به ذکر است تولیدکنندگان رسمی فیلو برای اینکه بتوانند محتوای با کیفیت تری آپلود کنند، از تاثیرگذاری این عامل برای آن‌ها صرف نظر شده است.
همانطور که می‌دانید ویدیوهای خوب ،به روز و  با کیفیت در بخش های مختلف فیلو برگزیده می شود. ویدیوهای برگزیده دارای امتیاز مثبت بوده و از جمله عوامل تاثیرگذار برای بالا رفتن مؤثر هزاره خواهد بود.
برای تشویق کاربران به رعایت قوانین فیلو به کاربرانی که ویدیوهای خلاف قوانین فیلو آپلود می‌کنند و ویدیو آن‌ها در وضعیت حذف شده قرار می‌گیرد و یا ویدیوهای ارسال شده برای اصلاح را ویرایش نمی کنند، ضریب منفی تعلق می‌گیرد و اگر شما کاربری باشید که در ویدیوهای خود قوانین فیلو را رعایت می‌کنید و ویدیوهای اصلاحی را به سرعت ویرایش می‌کنید، ضریب مثبت دریافت می کنید.
شما همچنین با جذب مخاطب و افزایش دنبال کننده هایتان می‌توانید در‌آمد خود را افزایش دهید. هرچه تعداد افرادی که در فیلو حساب کاربری شما را دنبال می‌کنند افزایش یابد، درآمد بیشتری دریافت می کنید.

ما در تلاشیم تا با ایجاد روش‌های بهتر بستر عادلانه تری ایجاد کرده تا شما نیز از فعالیت خود در فیلو رضایت بیشتری داشته باشید.