ادامه فعالیت سرویس کسب درآمد از اشتراک ویدیو فیلو

ادامه فعالیت سرویس کسب درآمد از اشتراک ویدیو فیلو

در چند روزی که از اعلام توقف فعالیت فیلو گذشت ما با سیل عظیمی از پیام‌های شما کاربران فیلو روبرو شدیم. ما پیام‌هایی سرشار از عشق شما به فیلو دریافت کردیم که همگی سعی داشتید تا به ما امید و انگیزه دوباره برای برگشتن فیلو ببخشید. سؤالی که تعداد زیادی از شما از ما پرسید این بود: ما بعد از فیلو چیکار کنیم؟!
بخشی از تصمیم عدم فعالیت فیلو به این دلیل گرفته شد که شما آسیب نبینید و زمان خود را از دست ندهید اما در این چند روز پیام‌های بیشماری از شما دریافت کردیم که از ما درخواست داشتید باز هم مبارزه کنیم تا فیلو باقی بماند و این احساس را تنها در میان اعضای یک خانواده می‌توان یافت چرا که ما جدا یک خانواده ایم.


همه شما عزیزان در جریان سختی‌ها و مشکلات به وجود آمده هستید و می دانید ما تمام تلاش خود را برای موفقیت فیلو انجام داده ایم، اما در این چند روز متوجه شدیم شوق رسیدن به موفقیت در کاربران فیلو بسیار بیش از آنچه  بود که تصور می‌کردیم و پیام‌های پر از عشق و محبت شما موجب شد ما بار دیگر انگیزه گرفته و برای موفقیت خانواده  فیلو تمام تلاش خود را به کار گیریم اما این بار به حمایت شما بسیار بیش تر از قبل نیاز داریم.

در این راستا شاید مدتی مجبور اعمال برخی از محدودیت‌ها شویم اما این محدودیت ها تنها به سبب موفقیت خانواده فیلو است و این میسر نمی‌شود مگر اینکه قوی تر و صبور تر از قبل در کنار هم باشیم.
از شما میخواهیم به مطالب موجود در وبلاگ فیلو و یا راهنمایی ها و تذکرات تیم پشتیبان فیلو در راستای آپلود ویدیوها دقت بیشتری کرده تا بتوانید در‌آمد بالاتری کسب کنید. رعایت نکردن موارد بیان شده نه تنها موجب از دست رفتن زحمت های شما بلکه موجب آسیب به وب سایت فیلو شده و در نتیجه کاربران دیگر نیز صدمه خواهند دید.


قدردان حمایت های شما هستیم و مطمئن هستیم باز هم به مانند قبل در کنار ما بوده و حتی بیش تر از قبل از حمایت شما برخوردار خواهیم شد. پس تمام نیروی خود را به کار می گیریم تا در کنار هم شادی موفقیت را جشن بگیریم.


تیم آی فیلو