چه کاربرانی در فیلو منتخب می شوند؟

چه کاربرانی در فیلو منتخب می شوند؟
آی فیلو سرویس کسب در‌آمد از اشتراک ویدیو می‌باشد. کاربران فیلو می‌توانند با آپلود ویدیو در‌آمد کسب کنند. دغدغه بسیاری از کاربران فیلو این است که دیده شوند و افراد مختلفی از صفحه آنان بازدید کنند. کاربران منتخب بخشی است که ما برای پاسخ به این دغدغه در نظر گرفته ایم.

کاربران منتخب به چه کاربرانی گفته می شود؟

در صفحه اول فیلو شما شاهد بخشی هستید با نام کاربران منتخب که آواتار تعداد محدودی از کاربران در این بخش وجود دارد. به این تعداد برگزیده از کاربران، کاربران منتخب گفته می‌شود که بازدیدکنندگان فیلو می‌توانند از طریق آواتار و نام آن ها به صفحه پروفایل آن‌ها دسترسی داشته باشند.

data-proportion=true

شرایط منتخب شدن چیست؟

برای منتخب شدن در فیلو باید کاربر فعالی باشید. تعداد آپلود ویدیوهای شما به صورت روزانه و مجموع تعداد ویدیوهای منتشر شده شما در این امر مؤثر است. از طرفی کیفیت ویدیو ها نیز از دیگر پارامترهای مهم منتخب شدن می باشد. هرچه ویدیوهای با کیفیت تری آپلود کنید احتمال انتخاب شما برای کاربران منتخب بالاتر می رود.
از دیگر عوامل انتخاب کاربران منتخب میزان بازدید ویدیوها می باشد. ویدیوهای آپلود شده شما باید مورد استقبال قرار گرفته باشد و با توجه زمان عضویت شما از بازدید مطلوبی برخودار باشد.
کاربرانی که ویدیو آپلود می‌کنند باید قوانین فیلو را رعایت کنند و کاربرانی که قوانین فیلو را رعایت می‌کنند در اولویت برای انتخاب هستند.
برای منتخب شدن در فیلو باید حتماً پروفایل خود را تکمیل کنید.برای اینکار به قسمت ویرایش پروفایل مراجعه کرده و فیلدهای خواسته شده را تکمیل کنید. همچنین برای آواتار خود یک عکس به دلخواه برگزینید. دقت داشته باشید که عکس انتخابی باید در چهارچوب قوانین فیلو باشد.

چرا سعی کنیم جزو کاربران منتخب فیلو باشیم؟

هنگامی که شما به عنوان کاربر منتخب فیلو برگزیده می‌شود، در صفحه اول فیلو قرار می‌گیرید. بازدید کنندگان بسیاری به وب سایت یا اپلیکیشن فیلو مراجعه می‌کنند که از بین، تعداد زیادی از صفحه اول فیلو دیدن می کنند. هنگامی که بازدیدکنندگان به صفحه اول فیلو مراجعه می کنند، آواتار شما را در بین کاربران منتخب دیده و به صفحه شما در فیلو مراجعه می کنند. این مسأله سبب می‌شود تا مخاطبان در صفحه شما از ویدیوهای شما بازدید کنند و طبعا بازدید از ویدیوهای شما موجب افزایش درآمدتان می گردد.

ما در تیم فیلو تلاش می‌کنیم تا کاربران خوب و فعال را شناسایی کرده و با منتخب کردن آن‌ها به افزایش درآمدشان کمک کنیم. اگر شما هم تمایل دارید جزو کاربران منتخب فیلو باشید، کافیست نکات گفته شده را رعایت کنید. چنانچه فکر می‌کنید شما دارای شرایط منتخب شدن هستید، از طریق صفحه ارتباط با ما درخواست خود را ارسال کنید تا صفحه شما توسط تیم بررسی محتوای فیلو مورد ارزیابی قرار بگیرد.